針對近期外電新聞事件,小賈斯汀的發言人做了以下的公開聲明,提供給大家做參考

 

很難過有人假造如此惡意、  損害名譽,而且明顯是子虛烏有的主張,我們將會採取所有可能法律行動來對抗這些指控,以捍衛小賈斯汀的權利。 

"It’s sad that someone would fabricate malicious, defamatory, and demonstrably false claims. We will vigorously pursue all available legal remedies to defend and protect Justin against these allegations."

 

小賈斯汀也在他的Twitter上發文回應:

 

我會無視這些謠言,並專注在我真正喜歡做的事,請用音樂評論我,我愛你們!

so Im going to ignore the rumors...and focus on what is real. an opportunity to help by doing what i love. Judge me on the music! Love yall!

所有的謠言八卦我會專注在正面的事情上就是音樂。

all the rumors...the gossip....Im gonna focus on the positives....the music

arrow
arrow
    全站熱搜

    bieber 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()